natti

Två dagar kvar innan nyår. Fick höra att någon är sjuk, och jag håller tummar och tår för ett snabbt tillfrisknande. Vore ju väldigt trevligt om nyårsdejten var frisk nog att närvara. Fast jag känner mig inte så pigg jag heller. Ont i magen och mår illa bland annat. Nåja, det löser sig...
Nästa problem är ju vad man ska ha på sig. Får rota igenom gömmorna imorrn och se vad jag hittar. 
 
Spånade lite på en längre resa också. Andra sidan jordklotet den här gången istället för andra sidan havet. Har ingen lust att resa själv, och sällskapet måste kunna hantera fyrbensdrift utan svårigheter. Det ställer lite krav på vem man tar med sig. Men vilket jävla äventyr det blir. Ligger på planeringsstadiet, men utan planering går det inte att genomföra. 
 
Godnatt folk och fä, frälse och ofrälse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0