onsdag

Onsdag idag. Sonen är hemma med magont idag med, fast han fick följa med mig till jobbet för att komma ut lite ändå.

Fick ett sms jag inte riktigt begriper, och igår kväll ringde det och det enda som hördes i luren var en tv på hög volym, alternativt att uppringaren lagt telefonen bredvid tv:n. Jag dröjde kvar och lyssnade i nästan fem minuter om det skulle höras nåt mänskligt ljud, men nej. Kollade upp numret och givetvis fanns det inte registrerat nån stans. Det hade dock förekommit i en annons om nån motorcykel.

Det skummaste var att nu ringde samma nummer igen, ungefär som att telefonen ringt upp mig av sig själv. Jag la på och ringde upp. Två signaler gick fram innan det började tuta upptaget. Jag provade igen, men med samma resultat. Två signaler och sen upptaget. Mysko.

Jaja, det händer alltid nåt skumt, varje dag. Så där lagom kul... :-/

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0