ja jisses!

Då var extrabarnet hämtat och jag kan pusta ut och vila lite. Det blev faktiskt lite vettigt gjort ändå, trots allt. Och så plockade vi fram målarlådan. Inte målat på år och dag, men det är nog som att cykla... Blev rätt bra faktiskt. Passar på att vila lite i sängen en stund innan tvättmaskinen är klar. Grymt skönt kan jag säga. Lite smått ont i magen, så ligga och vila var behövligt. Eftersom berget av ren tvätt nu är omhändertaget så upptäckte jag att det fanns ju en soffa där... När maskinen är klar och tvätten hängd så blir det till att sätta mig där och filura lite på lite pyssel jag har att göra. Och kanske titta på nån film eller nåt. Har ingen vidare ork att röra på mig för mycket nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0