Natt på museet

Idag var det alltså lite sportlovskul i form av Natt på museet. Såklart var vi på plats och upplevde atmosfären och såg de gamla föremålen få lite liv och gnista. Mycket trevligt och lite spännande, eftersom ett nytt program utlovades. Denna gången regnade det inte eller var ishalka, som det var sist, lite kallt var det, men inte så att man önskade sig någon annanstans. Och så klart råkade vi ju på lite kända filurer också som jag inte träffat på jättelänge, så det var kul.
 
I övrigt då?
Sonen är hängig igen, men det kanske beror på lite för mycket lanande och för lite frisk luft, och jag blir sakta men säkert bättre. Notera sakta... Ont i magen, ja, men inte riktigt lika mycket som för en vecka sedan, så det läker väl så sakteliga.
 
Idag är första dagen på hur länge som helst som jag har orkat fixa lite med projektet, och vi får se hur det blir. Demo än så länge, eller betaversion, om man så vill, men så småningom så... Det blir nog bra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0