måndag

Ja, kära bloggläsare... Vad ska man berätta för intressant om den här dagen?
Vad vill ni veta?
Vad jag åt till frukost? Vilka jag pratat med och träffat under dagen? Vad vi gjorde?
 
Tja, nån bemödade sig att fly vardagen en stund och komma hit och fika lite. Vem? Tja, det är nog lugnast att låta vara osagt. Finns säkert folk som skulle ha ont av det annars. Det var iaf väldigt trevligt och livade upp dagen. och det är ju ganska najs att kunna ställa upp när någon behöver nån som lyssnar när personen behöver kräka av sig om att nån idiot gör livet surt för den. 
 
Vad ska man säga mer? Exakt i detalj Hur trevligt det var? 
Tror inte jag har lust att avslöja allting. Lite är ju bäst att lämna till fantasin, och jag är fullständigt övertygad om att jag har bloggläsare med väldigt livlig fantasi. 
 
Gjort lite annat med idag, men inget som kreti och pleti skulle ha nåt större intresse av att ta del av. Felanmält dörrklockan iaf, men tycker det känns ganska skönt utan den, särskilt med en ytterdörr som knappt släpper igenom ljudet av knackningar. Lugnt och skönt, så folk som inte har avhandlat tid ska ha tur om jag hör dom vid ytterdörren.
Kommer det bekanta så säger alltid mina två dörrvakter till, så det är svårt att missa. :-) 
 
Nu är det dags att klä av sig och glida ner i en väldoftande säng, sluta dom blå och sova som en bebis till imorrn. Natti natti och dröm heta drömmar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0