Pink Ladies på promenad!

Tittade lite på film, gick sedan ut och satte mig på balkongen för en nypa inte så frisk luft, och bara satt där och mös... Tittade på utsikten och hade det bra. Då ser jag en samling folk ute på promenad. Fast än avståndet är ganska långt så lyser de grant.

En tjej går med rosa barnvagn.
En tjej har rosa benvärmare.
En tjej har rosa sjalett/huckle enligt utländsk tradition.
En tjej har rosa jacka.
En tjej har rosa skor.
En tjej har rosa hårband
och en liten tjej har rosa sparkcykel.

Ganska kul. Varenda en i det gänget hade minst en rosa grej på sig. Sånt som typ bara händer på film annars. =)

Lite senare kom sonen ut ifrån sitt rum och berättade att  han hade ett halo-krig på rummet, med helikoptrar och grejer. Säger mig inte så mycket, men tycker ändå det låter cool med helikoptrar i lägenheten. Speciellt eftersom de inte hördes. Hehe... Fantasin är en underbar gåva som många barn av idag verkar ha missat.

Nu, mera tv och lite godis...

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej där! Nu är det så att jag behöver lite tips om hudvårdsprodukter. För jag har precis fått reda på att de jag använder har slutat säljas. Så om du kanske vill hjälpa mig så är det bara att skriva i kommentarsfältet på min blogg och skriva om dina produkter – hur de fungerar för dig! Ha det bra :)

2011-08-21 @ 20:01:43
URL: http://bellvis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0