Tisdag

Jag hittade min kalender! Mycket riktigt hade jag glömt den på jobbet. Tur det, så jag inte tappat den. Var lite orolig där ett tag, men det ordnade sig.
Har väl inte hänt så mycket av allmänt intresse idag, men får nog snart baka fler kärleksmums. Märkligt vad allt ska vara försvinnande gott... Måste bara fylla på lite i skafferiet först bara, annars blir det svårt med ingredienserna.
Blev akut sugen på solrosbröd också, så det får jag väl ta och baka det med.  Nybakat solrosbröd med smör, ost och ett par gurkskivor... Riktigt gott. Måste till apoteket också imorrn kom jag på. Får inte glömma det.
 
 
Och så håller vi alla tummar och tår för lite soligare vårväder imorgon, och lite mindre blåst. OK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0