fredagkväll

En snus och tre cig på hela kvällen. Feels good.
Lite feel good känsla här i sängen också faktiskt. Jag och fyra trötta grabbar. Sämre kunde man ha det.
 
Fick dessutom en fantastiskt suverän överraskning med posten idag, och benen blev som gelé när jag öppnat. Me like! Very much.
 
En hyfsat bra dag faktiskt. Vore dumt att klaga känner jag.
 
Funderar mer och mer på onsdagarna också. Det hade varit himla mysigt med lite verkstad, olja och gigantiska motorer, och eftersom jag råkar veta att ett visst fordon på 45 ton står i verkstan för tillfället kliar det lite i fingrarna. Får fundera lite till, och kanske hälsa på och kolla läget på onsdag. Jag vill, men vet inte om jag vågar. Tänk om gubbarna skrattar åt mig! Får se hur jag gör...
 
Nu blir det nedsläckning här. Måste va lite pigg i helgen, både lör och sön bokade. Igen. Känns bra. Gonatti, folk och fä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0