Måndag igen ja

Och som vanligt var det måndagspromenad med hundgänget. Var inget jättestort deltagarantal idag, men vädret kanske gjorde sitt. Det såg inte så lovande ut med mörka moln och kall vind. Får hoppas på fler deltagare nästa gång.
 
Hänt mer idag då? Tja, sonen var iväg hos en kompis och lekte, och då tog jag tillfället i akt att hälsa på en av mina kompisar och dricka lite kaffe i lugn och ro. Skönt med folk man alltid hittar något att prata om, och där man inte alltid nödvändigtvis måste prata om sig själva, utan hittar nåt annat ämne istället. Mycket trevligt.
 
Nycklar till ett visst hus har hämtats idag också, och jag blev löjligt glad när jag läste det. Så glad för deras skull, och det ska bli toppen att åka dit och hälsa på. Längtar... Känns faktiskt bra att kunna vara glad för någon annans skull.
 
Och så är jag lite missnöjd med att folk har så svårt att betala det dom är skyldiga. Hur svårt ska det vara när det inte är så stora summor det handlar om? *morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0