snart kvällsmys

Nu blir det en promenad och lite kaloriförbrukning till affären för att skaffa lite gott till filmen ikväll. Gott gott och mysbelysning, lite tända ljus och toppensällskap i soffan låter som en bra kväll tycker jag. Synd jag är så trött bara, men det löser sig. Somnar jag i soffan så är jag nog inte ensam om att göra det. Haha.
 
Bild kanske kommer senare, om jag orkar, vill säga. :-D
Hoppas alla läsare haft en bra jul med nära och kära, för det har jag haft. Och det har varit så trevligt att jag inte ens hade tid att tänka på att dokumentera julen fotografiskt.
 
Kan ju erkänna att jag aldrig trodde att en uv-lampa kunde framkalla såna hysteriska skrattanfall heller. Trodde jag skulle kissa ner mig... Ja, höjdpunkter finns där man minst anar, men lika välkommet roliga är dom för det. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0