Fredag

Idag blev det äntligen studiebesök gällande biologdesighnen, men tyvärr visade det sig att jag inte kan hoppa på det tåget, eftersom tiderna inte gick att lösa med mina arbetstider på jobbet. Det kändes ganska surt, för det verkade vara en jädrigt bra grej. Nåja, det dyker nog upp nåt annat snart, men fram till dess blir det lugnt. Lika bra det, så jag inte har nåt jag behöver ta ledigt ifrån nästa vecka, då jag ska iväg. Skabli skönt att komma iväg lite, även om anledningen inte är den mest optimala.! Hade varit så mycket bättre om orsaken till detta inte hade hänt. Det är svårt att ta till sig att han är borta, att vi aldrig träffas igen. Även om vi inte hade så mycket kontakt så saknar jag honom.
 
Idag har jag varit helt ur form. Jag brukar aldrig kunna sova i bilar, särskilt inte efter olyckan, men idag gjorde jag det. Sov ingenting natten till idag, det gick bara inte, och i bilen in till Kristianstad somnade jag till. Sen somnade jag sittandes i ett konferensrum under studiebesöket, och en gång till i bilen hemåt igen. Väldigt skumt, jag sover aldrig under bilresor, oavsett hur trött jag är. Väl hemma hamnade jag i sängen och skulle vila lite. Tankarna och tröttheten gick i kors, och jag dvalade lite. När jag sen tittade på klockan hade hela eftermiddagen gått. Riktigt skumt att så gott som en hel dag bara försvinner sådär. Jaja, det blir säkert bättre imorrn.
 
*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0