Blött värre...

Då har denna dagen också gått. Har en grabb mindre här hemma nu. Han fick nog av oss och flydde iväg utan närmare tanke på att vi skulle sakna honom. Jaja, bara han är glad så är väl allt gott och väl. Han kommer tillbaka.
 
Fick en förfrågan på en nålbunden mössa idag, så det har jag börjat med, har även varit ute på hundpromenad med vänner och druckit kaffe och hjälpt en av vännerna med datorn. Inte mycket om datorer jag kan, men alltid kul att kunna hjälpa till, särskilt eftersom problemet var ganska simpelt. Men allt är väl lätt när man kan det antar jag.
Konstaterade vilka skor jag inte ska ta på mig igen om jag ska ut på hundpromenad i regnet. Kunde vrida ur sockarna när jag kom in, och när jag skulle hem så var det lagom trevligt att stoppa ner tassarna i dyngsura strumpor och skor. Usch! Det blir inga mer skor eller strumpor på mina fötter idag inte.
 
Nu blir det lite House och nålbindning. Ja, sonen ska nattas med förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0