:-/

Vissa saker går i lås medan andra saker går åt helvete. Ibland går saker väldigt fel, eller lämnar djupa inristade märken i ens själ som tar lång tid att läka. Ibland ljusnar mörkret och man ser vägen ut glimta till och allt känns betydligt lättare.
Idag är en sådan dag som ristar fåror. Trött, ont i magen, nedstämd och ännu tröttare. Vissa saker är nog helt enkelt inte meningen. Allting kändes väldigt bra fram till idag. Antar att det är mitt öde.

Det är lugnt. Jag repar mig nog från detta också. Jag överlever allt, utan att behöva lura omgivningen eller mig själv. Det är tungt. Önskar jag hade nån att prata med, men det går ändå, eftersom jag är den starkare.

Let it sink into oblivion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0