Bra dag idag

Haft ganska fullt upp delvis idag. Började med att bli väckt straxt innan halv sex av sonen som hade för sig att han var tvungen att gå upp i ottan bara för de hade friluftsdag idag. Sen blev det jobb, och det var ganska skönt att lalla omkring där i lugn och ro.
 
Sen hem, och så satte jag mig och tittade på filmen Dreamcatcher. Faktiskt ganska bra, och så nålband jag ju lite under tiden också, såklart.
 
Lite annat pillande och sen blev det ännu en film, Lawless. Tog en stund att komma in i den och få något intresse för den, då den inte direkt handlade om något jag tyckte var jättespännande, men den tog sig, och jo, den var bra den med. Och mer nålbindning...
 
Så kom en kompis över och fikade lite ikväll, och det blev en del traggande. Mycket trevligt. Och mitt i alltihop får jag massa meddelanden och lyckas bli av med ett par nålbundna sockar. Riktigt najs! Dessutom blev kompisen lite nyfis på liknande sockar som present till någon. Får väl se om det blir något av det intresset... Får fråga. Kan ju göra på beställning om det önskas såklart.
 
Imorgon förmiddag blir det hundpromenad med en hundkompis, och jag antar att de håriga grabbarna blir laddade till tusen. Blir säkert en rejäl skogsrunda och möjlighet att springa lite lösa, nu när Disel har bevisat att han klarar det, och faktiskt kommer tillbaka när jag ropar efter honom och Spike.
 
Nu är jag hur trött som helst, lite frusen och allmänt seg, så det blir till att störtdyka ner under täcket och blunda. Hoppas på att jag kommer att sova gott, för på det stora hela så är jag ganska nöjd med dagen. Och så ska jag kolla hur många grabbar som ligger och sover i min säng nu. Skulle gissa på två...
 
Natti natti folk och fä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0