Massa skrivande ikväll!

Har varit sjukt produktiv ikväll och skrivit jättemycket. Är väldigt trött nu så det blir bara massa stavfel och missade bokstäver va jag ärn gör. Och när tiden man korrigerar överstigen tiden man skriver så är det dax att lägga av.

Men min fantasy-story är snart färdig iaf. Ska bli skönt. Behöver bara skriva lite mer om en händelse, korrläsa några gånger och kolla över den så är den klar sen. =)

Men god natt var det allihopa! Nu är det ryggläge i znarkofagen som gäller. Och jag lär sova som en liten gris hoppas jag.

Får ju ha en bild av hunden sedan i lördags också. Han tycker det är lika kul att vara hos mina föräldrar som min son tycker. Fast i hundens fall spelar väl trädgåden en avgörande roll...

*over and out*

Blossip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0