Skrivkramp light

Har nog lite skrivkramp tror jag. På något omvänt sätt. Har helt plötsligt för många ideer att vilja genomföra, och med för många blir det inte något vettigt med nånting tyvärr. Måste ta mig samman och ta en sak i taget. Men så inbillar jag mig att om jag inte tar itu med allt nu så kommer jag att glömma bort vissa delar och därigenom gå miste om dom. Varför int ehelt enkelt bara föra lite korta anteckningar om varje grej istället och gå tillbaka till det senare, när tid och energi finns? Får tvinga mig själv till det.

För nu är det sci-fi/skräck som gäller. Det måste bli klart först.

Bäst jag sätter igång!

*over and out*

LyckoBingo.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0