Snart sova

Nu är det snart dax att släcka ner och sova. Vi har haft filmmys här ikväll, och tittade på The Dinosaur Project. Precis samma stuk som Blair Witch Project, fast med dinosaurier och Afrikas djungel istället. Helt okej för att vara B-film, och bitvis var den faktiskt lite spännande. Linus tyckte den var ganska otäck bitvis, men en annan har nog inte speciellt svårt att sova i natt.
 
 
Letade lite till efter benlindor, utan att hitta någon. Så irriterande att det inte finns nån ridsportsbutik här. Nästa gång jag är på Eko ska jag fan köpa med mig ett par, just in case. Så jag fick ta vanligt bandage avsett för människor istället, och det hjälper ju inte alls lika bra. En rejäl klick hästliniment och sen bandage. Gör fortfarande ont, men det känns stabilare och ger ju faktiskt lite stöd åt knät också.
 
Så får jag gratulera far min till nya jobbet också. Dom hörde av sig i helgen som var, anställningsintervju idag och han börjar på måndag, och får ett totalt osorterat kaos att reda upp efter någon som tydligen inte skött sitt jobb. Han ska jobba som gymnasielärare sa han. Väntar med spänning på att få höra hur det går och om han lyckas reda upp kaoset efter den andre. Fast det är jag ganska säker på att han  kommer att klara av. Vi skojade lite och kom fram till att stridsledning har han ju gjort förr, så detta borde vara en baggis. Det blir säkert hur bra som helst. Glad för hans skull.
 
Sen måste jag ju säga att jag tycker det är ganska kul att en hyfsat stor bloggare i landet har hittat just lilla mig på Instagram, och skickade en följdförfrågan. Och dessutom bemödar sig med att gilla fotona...  Det var jag liksom inte så beredd på, men det är helt okej. :-)
 
*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0