Tisdag

Tisdag idag. En dag med mycket sol och väldigt isig vind.
Började dagen med jobb, och sen en promenad hem. Missade bussen, och orkade inte vänta i stan en halvtimme. Hemma sen så märkte jag att sonens nya sim-kort hade kommit, så nu har han ett nytt eget nummer från halebop. Och han blev själaglad...
Sen blev det lite disk, tvätt och städ (ska fortsätta imorrn) och så hade jag en polare på middag. Vi tänkte glo på film medan vi smälte maten, men på något sätt lyckades vi tragga oss igenom hela filmen utan att ha fattat så mycket vad den handlade om. Haha.
 
Nu sitter jag i sängen med en kopp te och känner att jag faktiskt är lite trött. Tänk om jag får sova lite mera i natt, eller om fjånen ska skjuta upp fler raketer? Blir väl snarare att jag studsar i morgonrock och tofflor och rycker med mig Biffen och talar om att han får leka hur mycket han vill med apskallarna utanför. Och i farten glömde jag nog kopplet också...
 
Vad mer har hänt idag då? Nä, inget som jag har lust att dela med mig av iaf. Fast jag kan ju säga att det var lite surt att mms-funktionen började kärva igen. Inget att göra åt, och dagen har varit ganska bra.
 
Sov gott, folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0