Trötta hundar idag

Haha, var iväg en sväng i det helt fantastiska vädret och hade jyckarna med mig. Så klart blir de upprymda av att åka bil, och väl framme var de ju inte direkt sömniga. Nu när vi är hemma igen ligger de pall bägge två och sover. Det är lite ansträngande att vara iväg, man kan ju inte ligga och sova på främmande ställen, utan måste hålla koll på vad som händer i omgivningarna. Men nu har de slappnat av och sover sött. :-)
 
Är på väldigt gott humör idag. Vädret gör en hel del, och sen finns det så klart annat som gör sitt till det hela. Ja, det är nice.
Igår blev det film på kvällen, men tittade inte klart på den. Hade tankarna på annat håll och då var det ingen mening med att ha filmen rullande. Funderar på om man ska titta klart på den ikväll eller nåt. Får se hur det blir.
 
Var och tittade på lite hus idag också. Ganska intressant faktiskt. Men dom man fastnar för är ju såklart inte till salu eller i helt fel prisklass eller så är det way too much att göra vid. Av husen sedda idag, så vet jag vilket jag skulle vilja vässa klorna på. Ett stort vitt hus med tre längor. Hade varit perfekt. Tre längor kan man lätt ha nytta av. Förråd i en, stall i en och i den tredje garage såklart. Måste ju ha någonstans att ställa in min Veyron. Eller iaf skruttbilen jag kommer att ha så länge, innan jag skaffar en drömbil. 
 
Var ju bara tvungen att titta in på Blocket en sväng, och det var väldigt dåligt med just de bilarna jag är ute efter. För att inte säga ganska tomt till och med. Nåja, är ingen brådska, har dessutom ett ganska bra hum om priserna och vad som kan vara rimligt, och det är sjuka pengar vi snackar om. Så det får bli ett renoveringsobjekt helt klart. Sen kan man göra 150 000 i vinst, enkelt, på just de modellerna jag är ute efter.
 
Fan, jag kan till och med känna lukten av damm, olja och bensin. Haha. Blandat med doften av sommarvarm dammig häst på bete. Det har också en särskild doft. Och jag gillar't... :-P
 
Dreaming keeps us alive...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0