måndag

Veckorna går för snabbt. Imorgon börjar min lille plutt i fjärde klass. Mellanstadiet alltså. Jisses!
Snart dax att skaffa en kotte till om det ska bli några fler, innan åldersskillnaden blir allt för jättestor. Är ju inte så käckt att hinna bli pensionär innan alla ungar tagit studenten. Stackars unge så fall.
 
Har jobbat klart på jobbet för idag, men så dök det upp lite extra jobb jag får ta itu med under eftermiddagen. Det hinns inte med imorgon, då det ska firas födelsedag. 
 
Ikväll är det som vanligt promenad med ljungdalas hundar, och jag hoppas att fler dyker upp än sist. Det är himla trevligt att samlas och gå ihop. Inte bara bra för hundarna, utan även för oss med två ben. Får se om det blir hem och dricka kaffe hos nån efteråt. Hade varit trevligt det också. 
 
Och så måste jag ta mig i kragen och sticka ut och plocka björnbär snart... Innan de tar slut. Men det blir inte idag inte. 
 
Har bestämt mig angående onsdagarna också. Jag gör det. Jag går dit och går med. Och hoppas att det är trevligt folk där. Ett par stycken känner jag ju redan. 
 
Nä, dax att sätta fart igen. Går inte för sig att bränna dagsljus i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0