måndag

Varit hos mina föräldrar idag. Ringde en fd vän för att byta grejer och bli kvitt, men hon vågade inte prata eller träffa mig. Ja ja, då får bytet vänta tills hon vågar.undrar varför hon inte vågar. Det dåliga samvetet för vad hon gjort eller är hon så grundlurad att hon vägrar ta till sig att en annan person fortfarande älskar mig, och håller i halsbandet han förvarar åt mig så länge, varje dag? Jag vet inte.

Jag ljuger inte för folk iaf, och jag älskar honom också, och han har sagt att hon är ute ur bilden. Är hon nu inte det så är det ju inte vidare snällt mot henne att låta henne tro att allt är bra. Mycket tråkig situation, och han behöver tid att läka ihop. Sen har han sagt att han återkommer, eftersom det är mig han älskar, och att känslorna för mig inte kommer att försvinna. Vi får se vad som händer. Jag hoppas han får lugn och ro att reda upp livet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0