Glad grabb

Äntligen sommarlov! Så det är klart att lillen är glad som en lärka. Dessutom fick han två nya spel idag. Ett PC och ett PS. Tog oss iväg en sväng och kollade in en bunker på eftermiddagen för att avläsa exakta koordinater. Fråga mig inte varför... Tydligen var det viktigt att ta reda på exakt vad det är för en slags bunker, så det var in bland nässlorna och promenera. Alla iklädda shorts. Smidigt! Fast jag lyckades undvika alla nässlor och endast råka ut för en miljon spindlar med feta bakkroppar som krälade överallt där jag gick. Men, ledsamt nog för vissa kanske, så överlevde jag det med. Dom var väl inte hungriga... När vi kom hem var jyckarna utsjasade och la sig rakt ner på köksgolvet som var svalt och skönt. Kvällens agenda blir lite käk, köttet håller på att tina för fullt, och så blir det att måla lite tror jag. Hade inte varit fel att få tummarna loss till det faktiskt. Alternativt sätta mig med nål och garn och göra dom där raggsockarna jag fick beställning på. Fast då måste garnet nystas och tvinnas dubbelt först, vilket inte är lika kul som själva nålbindandet. Får se vad det blir... Skulle kunna kolla på film samtidigt om det blir garn istället för färg och pensel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0