intressant kväll

Blev en totalt oplanerad tur till landet, toppensällskap och riktigt gott kött. Gjorde en ny bekantskap också och upptäckte att engelskan flöt på hyfsat bra efter så här lång tid faktiskt. En väldigt trött pojke somnade i bilen och när jag väl fått honom i säng somnade han så fort han lagt huvudet på kudden.
 
Jyckarna fick inte följa med, och det har jag inget dåligt samvete för eftersom de fått rejäl stimulans under dagen när vi klurade på lite datorproblem hos en kompis. Har även lyckats få en annan nyans på kroppen också. Trevligt, men snacka om vita ränder här och var...
 
Kvällen var väldigt vacker, vilket var tvunget att förevigas såklart, och myggorna höll sig borta. Tänkte ju försöka sova nu, men inte så lätt alltid. En del stress i kroppen och så har jag bara en halv kudde till förfogande. Andra halvan är beslagtagen av en djupt sovande herre som varken är Disel eller Linus. Jaja, lite sömn hoppas jag på att få i alla fall. Behöver det, för imorrn blir det fullt upp med att ränna på stan och lite till. Varför måste så mycket hända samma helg för? Känns ganska onödigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0