oj då!

Nästan rekord på både besök och sidvisningar. Folk är helt klart väldigt nyfikna på mitt liv. Smickrande faktiskt. Antar att folk ville läsa smaskiga detaljer om midsommarens bravader. Jag hade trevligt. Jag drack två glas vin och en grogg under hela kvällen och mer dramatiskt än så var det inte.
 
Undrar vad folk hade hoppats på att få läsa. Nån rövarhistoria om underbart hit och älskling dit? Eller vilka ställningar man inte somnade i under natten? Ja, det är klart det kanske hade varit spännande, men då krävs det ju att man har gjort något värt att skriva om. och nåt man vill delge hela världen. 
 
Lovar att jag ska uppdatera bloggen precis efter att jag har haft kul mitt på torget miss i nassen... Så det blir till att vänta länge på, för det lär aldrig hända. Skulle gissa att sängen är mycket skönare, och definitivt mer privat. 
 
Och på tal om sängen, så är det dags att krama täcke och kudde och vad för ludet som nu har lust att mysa kudde ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0