Skolavslutning imorgon.

Japp. Och det ser sonen fram emot med glädje. Han ska till och med sjunga i kyrkan. Så han ville inte att jag skulle jobba imorrn förmiddag, vilket innebar en del krångel ikväll. Men det löste sig tack vare goda vänner. Så efter att ha letat och letat efter drivrutiner och sådant datortjofräs, och även råkat komma åt en grannes router, (vilken jag givetvis loggade ut ifrån så fort jag fattade att det inte var mitt nätverk) så blev det en hundpromenad med goda vänner. Sen blev det lite Linusmys och gonatti av honom, och en av vännerna stannade kvar här med honom medan den andra vännen hängde med till jobbet och pratade lite skit. När jag kom hem så hade givetvis Linus sovit hela tiden, och sover fortfarande sött. Kläderna ligger framme till imorgon och allt är fixat inför avslutningen. Skönt. Då ska man bara sova lite också, men det blir säkert inga problem det heller, bara jag slutar knattra på datorn och släcker lampan. Lite väl svalt ute för en filt på gräset i natt känns det som. Godnatt gott folk, och mardrömmar till er andra. Hähähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0