Hm...

Fördriver tiden lite fram till det är dags att jobba, och hittade det här. Usch och blä. Det hade jag nästan glömt...
http://wildcat79.bloggspace.se/1488057/Javla-helvetes-dag/
 
 
15.18
Då är man på jobbet och väntar på kollegan. Han ringde å sa att han var på gång, så han är här så fort tåget lämpat av honom i stan.
Chefen hade dessutom lagt två påskharar i skåpet åt "dig och grabben". Trevligt. Jag gillar min chef. Är väl inte så vanligt att ens chef inkluderar de anställdas barn när de ska ge presenter till personalen, och min lille grabb får till och med vara med på aktiviteterna för de anställda. Nä, bra chefer finns det ont om, så jag behåller den här ett tag till. Och skulle han bli utbytt har jag ju ingen vettig att umgås med på firmafesterna. Hemska öde! Haha
Men påskhararna var en glad överraskning. Det tackar vi ödmjukast för. Dessutom gör ju sådan spontan uppskattning att man lägger lite extra krut på jobbet. Win-win situation. Bra personalpolitik måste jag säga.
 
Dax att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0