lösenord

Ett lösenord är knäckt. Ett lösenord och ett inloggningsnamn kvar att knäcka. Hopplöst att ha saker sparade på en dator som inte samarbetar och att man ska behöva hacka sina egna konton på grund av detta är mer än irriterande faktiskt. Men det lär väl gå det med till slut om man är envis. Har ju lyckats förr. 
 
Jäkla äckelväder det ska va ute också. Totalt onödigt med all blåst när man vill ha lite varmt och gott. Nästan som om man var tillbaka på Irland igen, fast minus den varma brasan och den irriterande sambon.
Inte ens hundarna tycker det känns riktigt motiverande att vara ute, utan följer snällt med in igen efter gjorda behov.
 
Lagom trött och seg idag, men kanske inte så konstigt. Glömde dessutom att ta ett sömnpiller igår, så sömnen blev ju ganska lidande. Nåväl, får försöka komma ihåg det ikväll istället, och ikväll är det mer normala rutiner igen, så det ska nog inte vara nåt problem. Och så hoppas jag att jag slipper vakna upp av att inte kunna andas. Inget kul med ångest, men börjar kunna kontrollera det mer och mer, så det går väl på rätt håll. Hoppas jag. 
 
Snart blir det att palta på mig och trotsa väder och vind igen. Vissa dagar hade det varit smidigt om hundarna vore pottränade. Haha. Men träningen med Disel börjar ge resultat nu iaf, tack och lov. Mer och mer lydnad och koppelvett. Men det är ändå lite tungt att hålla emot när båda två får för sig att dra iväg mot samma tuva. Tack och lov att det bara är Spike som försöker dra iväg mot andra hundar och spela Allan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0