måndag

Snart dax att sova. Det blev att jag följde med på hundpromenad ändå, men det var ingen riktig njutning i det. T var snäll och tog.en av mina jyckar, och det blev lite lättare att bara hålla reda på en. En ny hund var med idag, och.en som inte varit med på evigheter. 10 hundar var det idag. Sen blev det som vanligt fika efteråt och hundsnack.
Så fick jag ett samtal jag väntat på, men av olika anledningar blev det blandade känslor. Vet inte riktigt hur jag ska göra än, men det ordnar sig.
 
Nu innan jag hoppade i säng, tog jag en titt på knäet igen. Jävla skit. Fast det går väl över det också. Som allt annat. Förr eller senare. Annars får jag se till att det går över tills jag gifter mig. Haha. 
 
Godnatt folk och fä, tomtar och troll, kända, okända och ökända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0