shoppat lite idag

För att muntra upp mig själv lite i denna elaka förkylning har jag varit och shoppat. Iof bara något jag verkligen behövde, men det kostade pengar i alla fall. Så nu blir det till att äta nudlar en månad. :-P 
 
Kanske inte riktigt en månad, men vad fan! Det är det värt. Lätt! Ska bara bli kompis med den här saken först, sen blir det toppen. Ja, lite shopping muntrade upp kan jag säga. Men så klart glömde jag köpa feberpiller, så jag får försöka stå ut tills imorrn bitti. 
 
Känner också att jag behöver fråga en kunnig person om en detalj gällande dagens fynd, men den jäkeln svarar ju inte i telefonen. Han sitter väl klistrad framför datorn kan jag tro. 
 
Vad mer kan man säga om dagen? Nja, inte så mycket. Haft lite upplyftande telefonkonferens, och så tycker jag ju så klart oerhört synd om mig själv som är så förkyld. Näsan läcker som ett såll, ögonen rinner och så febern... Men nu är det totalt iskallt i sovrummet iaf, hoppas det hjälper. Annars får jag plocka på mig underställ, kläder, sovsäck och dubbla thermotäcke, och sova på balkongen. Det hade nog gjort susen... Men allra helst stannar jag ju i sängen så klart. Särskilt om man har gott sällskap.
Kan dock inte säga att sällskapet är så gott ikväll. En gör att ögonen rinner ännu mer, två snarkar och en försöker bre ut sig över hela sängen. På tvären.
 
Balkongen kanske inte vore så dumt trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0