ska man äta oxå?

Jo man ska väl det, så nu när det är lugn och ro i stugan igen kanske det är läge att diska och laga lite middag. Blir chili con carne utan bönor och ris till det. Och sen blir det film och sen är det natti natti. Ska upp tidigt imorrn med. Möte klockan nio och sen lite andra ärenden. 
 
Jag är pissetrött redan. Eller rättare sagt, det har jag varit hela dagen. Men men...
 
Och så undrar jag ju när bytet av telefon, koppel och täcke, mot kontanter och koppel sker. Tycker det har dragit ut på tiden nu lite väl mycket. Men å andra sidan har väl personen varit fullt sysselsatt med andra dumheter istället. Vore ju bra om bytet blev gjort snart. Sakerna finns som redan tidigare sagt, för avhämtning hos min far. Adress och telefonnummer dit är jag övertygad om att personen känner till. Då är det bara tiden som ska räcka till också, vilket inte borde vara några större problem det heller så snart personen klarar av att sköta sig själv och inte försöka tvinga sig på andra.
Näe, disken var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0