snörvel

Inte det minsta kul med en näsa som rinner lika mycket som en gammal kran med trasiga packningar. Och att frysa som en jag vet inte vad för att en stund senare knappt kunna andas och vara kokhet, är småjobbigt. 
Fick stänga av elementet i natt för det var lättare att andas sval luft. Men då började jag frysa som fan istället. Blev att ta till den levande värmedynan som utan protester kravlade in under thermotäcket för att värma matte.
Vad skulle jag göra utan hundarna? 
 
Blir allt mer och mer sugen på att införskaffa ny dator snart. Jag behöver verkligen en som funkar. Det hade kanske varit något att göra idag. Kolla runt och se vad jag hittar. Får ju inte vara för dyr... Och jag behöver en... Jag gör ju det...
 
Ja, Vi får se hur det blir. Har ärenden in till stan idag också, och det ska bli så snart jag lyckats uppbåda lite mer energi. Typ till sommaren... Nä, idag. Men man drar sig för att gå ut i det här jäkla vädret. Det är något kallt och vitt som yr omkring i vinden. Synnerligen onödigt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0