solsken!

Sovit riktigt gott i natt. Inte en endaste liten mardröm, ingen feber och inte frös jag heller. När man sen tittar ut så här på morgonkvisten och ser hur solen lyser från klar himmel, så känns det rätt bra. 
Om den där hemska snön kunde ta och försvinna snart också,så  vore det ännu bättre. 
Jag hoppas på fler såna här nätter, det var lika välbehövligt som det var själslig rekreation, och det kan jag absolut vänja mig vid.
 
 
Nu har även bloggen fått lite nya färger och lite större text. Hade visst önskemål på lite större text vill jag minnas. Aningens pilligt att sitta och titta på koder och mallar man inte har en aning om vad det är för något, och varje gång jag behöver göra det, så lovar jag mig själv att jag ska ta och sätta mig in i html lite mera. Första gången jag lovade mig själv det var nog för en tolv tretton år sedan. Haha... Tiden går. Och jag blir inte mer intresserad av html för det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0