Söndag kväll

Pengar överförda till lillebror och nu har jag 800 kronor att handla på H&M för. Kan ju säga att det inte blir här i hålan, utan nånstans där utbudet är lite större. Malmö kanske, om jag har vägarna förbi nån gång. Vore ju bra om de hade nån trevlig klänning till juni, men man ska väl inte hoppas på för mycket. Får fråga de jag känner i Malmö å se vad de kan rekommendera.
 
Sitter och tittar på Star wars med sonen min. Har sett dom filmerna så många gånger att det, Han Solo till trots börjar bli en smula tjatigt. Antar att man kalla oss för Star warsnördar... Eller nåt. Fast filmen får gärna sluta snart, har lite smått skallebank och börjar längta till sängen. Kan ju vara hostan och nya förkylningsbacillerna som har ett finger med i spelet. En teori så god som någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0