vänta vänta vänta...

Känns som att jag inte gör annat än väntar. På folk, på händelser, på information, på värmen och sommaren. Är man som jag är,lite nyfiken, så går man ju och funderar och filosoferar på vad det nu är man väntar på. I detta fallet har jag ingen aning om vad det handlar om. Bara att det nog blir kul och att jag får vänta lite innan jag får reda på vad det är. Men åh!!! 
 
Det kan ju vara vad som helst, allt från en utekväll med vänner till nån blindträff med nån som folk tycker jag borde träffa. Eller en runda Paint ball eller en ridtur. Eller bara vad som helst. Eller nåt med hundarna.
 
Tja, vet ju vad jag hoppas på, men det får framtiden utvisa...
 
Nu blir det vila lite innan det är dags för utvecklingssamtal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0