måndag

Busy day kan man säga, men dagen har varit bra. Jyckarna skötte sig bra under promenaden, vädret var toppen och huvudvärken är kvar. När vi fikade efter promenaden lät jag jyckarna ligga framför mig tätt ihop och jag hade en fot på varje sida om dom. Sen låg de där jättesnällt tills de fick lov att flytta sig. :-)
De var väldigt söta, och det är svårt att tro att de slogs så blodet flöt när de träffades Första gången. Snart ett år sedan nu. Tiden går ganska fort ändå. Känns lika bra varje gång de kan vara tätt inpå varandra utan gruff, och när de ligger rygg mot rygg såhär, så är det en fröjd att se dom. Jag blir så stolt över dom. Och den enorma tillgivenheten de visar mig är fantastisk. Jag älskar mina hundar. Båda två. De ger så mycket av sig själva, utan att ställa några krav tillbaka, och de finns alltid vid min sida. De är alltid redo att visa tillgivenhet och de kommer självmant till mig för att mysa lite eller göra nåt kul. Eller bara för att puffa lite på mig och ligga nära. Som nu. Någon hårig fyrbening kom och ville dela kudde med mig. Han fick nöja sig med att dela täcke istället, så jag slipper ha nån som flåsar mig i örat, nyser på mig eller börjar slicka mig i ansiktet när jag minst anar det. I feel loved... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0